сряда, 10 март 2010 г.

Рано или късно и ти ще останеш сам...

И момчетата понякога страдат...

Усмихвам се,но всъщност ми се плаче.
Искам те, не мога да те имам, обаче.
Сърцето си дарил си ти на друга,
мислейки, че правиш ми така услуга.
Мислеше си, че не си за мен,
че си лош, порочен, огнетен...
Подходяща се оказа тя,
а мене пак остави ме сама.
Но ето че и ти сега разбра,
че любовта понякога
оказва се лъжа.
Обикна я, но тя обичаше друг.
Имаше я, но тя вече не е тук.
Затова реши и ти да се върнеш при мен,
без да помислиш за моите чувства съвсем.
Само че мене отдавна ме няма,
стана неусетно "сърдечна" замяна.
Пред тебе стои момиче с ново лице,
момиче красиво, което няма сърце.
Сърцето й разби ТИ на прах.
Мечти ли? Раздели я и с тях.
Сега търсиш и викаш онова човече,
но него няма го, то вече е далече...

Няма коментари:

Публикуване на коментар