вторник, 2 февруари 2010 г.

Нека погледнем нещата и от друга гледна точка...

Тъй като обичам хората, които споделят моята писателска страст смятам да публикувам някои техни неща в блога си... може да не са съвсем в рими, но не означава, че не са красиви... ето например тази вечер получих нещо много красиво, от нов приятел от Детски парламент Варна.




ДЕНКО ИВАНОВ: Светът в моите очи

Нека те отведа на пътешествие
Около света и обратно.
И ти не трябва да се движиш
Просто стой в покой.

Сега нека твоите мисли да се разходят
И нека моето тяло да говори.
Нека ти покажа света в моите очи.

Ще те отведа на най-високата планина
В най-дълбокото от най-дълбоките морета.
Не ни е нужна карта, повярвай ми.

Сега нека моето тяло да се движИ
и нека мойте ръце да те обгърнат
Нека ти покажа света в моите очи.

Всичко е тук.
Нищо друго освен това,което чувстваш
Сега не съществува на земята.
Това е нашия миг.

Нека те отведа на един кораб
На едно дълго дълго пътешествие.
Твойте усни близо до моите!!!

Всички острови в океана...
Всички небеса в рая...
Нека ти покажа света в моите очи.

Всичко е тук.
Нищо друго от това което се докосваш сега
Това е нашия миг...

Позволи ми да ти покажа света в моите очи!!!

Именно такива думи ме карат да си мисля, че не съм единствената непоправима романтичка, останала на този свят! И още повече, че не само момичетата можем да сме романтични... Благодаря ти, че сподели творчеството си с мен! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар